23 Mayıs 2010

'Nankör'Bahçe

Herşeyden güzel Fenerbahçemin adını tahrip edip manşet ve slogan meydana getirenlerden nefret ederim‚
Bu yüzden kendimden de ediyorum..

Özür dilerim ama bulamadım başka bir isim..

Eleştirebilirsin‚
Aziz Yıldırım´ı istemeyedebilirsin‚
Oturur tartışırız.
Herkes argümanlarını koyar‚
Kimse kimsenin fikrini değiştiremez belki ama‚
Okuyanın ufku açılır hafızası tazelenir.
Hepsine eyvallah..

Lakin nedir bu sözler‚
Nedir bu cüret?
Pısırklığı mı kalmadı‚
Yalakalığı mı kalmadı‚
Yiyiyci mi olmadı‚
Saygısızlığı‚ Yalancılığı‚ Sahtekarlığı...
Ne ararsan varmış adamda..

Hiç mi gitmedin mabede? Hiç elinden alınmış gibi bir hal var mı?
Devlet değil ben yaptım diye mutlu olmadın mı?
Hiç mi giymedin pırıl pırıl formamızı?
Hiç mi gurur duymadın buradan giderken veya buraya gelirken‚ "Bu kulübün imkanları sonsuz‚ muhteşem" diyenleri izledikçe?
Başka takımı tutan sevdiklerin "Bana da al bakayım şu Feneriumdan bişiler" dediğinde yüzüne bir gülümseme gelmedi mi?
Ezeli rakiplerin televizyonlar kurup- işletemeyip medya patronlarına satarken‚ sen hergün yükselen kanalına ve yayınlarına hiç mi dalıp gitmedin?
Hiç mi kupa kaldırmadın?
Hiç mi koltukların kabarmadı Avrupa´nın en büyük "spor" kulübü oluyorsunuz dediklerinde‚
Rakiplerin maddi manevi ezik-büzük dolaşırken‚
Kiralayarak transfer yaparken‚
Baba parasıyla Avrupa gitmek için borç öderken‚
Hiç mi Allah korusun ve Allah razı olsun demedin?
Adının saldığı korku büyüyüp haşmetin arttıkça sana karşı birleşilmesinden hiç mi haz duymadın?
Sen şampiyon olunca tam mesai yapan Güzel(!) medyamız sen şampiyon olamayınca personelini tatile çıkarıyor diye hiç mi gülmedin bıyık altından?
Chelsea´yi izlerken bu adam benim yedek kulübemde oturdu demedin mi?
Senin sadece 10 numaralı oyuncunu bulmak için her sene 10 milyon harcayanlara "Seneye inşallah" diye takılmadın mı?
Sen ki bu sene neredeyse her branşta finaller görmedinmi?
Kaybetmek ne kadar acı da bunu olsa haftalar günler önce değil‚ finallerde yaşamadın mı?

Ben bunları yazmaktan yoruldum ki;
Bir bu kadarını daha yazmayı unuttum.
Sen‚ senin büyüklüğünü sana hatırlatıp‚
Bunu maddi‚ kurumsal ve sportif güce çevirip sana geri döndürenleri hiç mi sevmedin‚ saymadın?


Bir kahpe top muydu senin vefanı‚ duruşunu‚ aklını alıp götüren?
90 dakikaya‚ 7.20 ´ye 2.44 metreye mi sıkıştı sarı-Lacivert hayallerin‚ vizyonun?

Canı Fenerbahçe olmuş‚
Önce ailesini sonra sağlığını bu uğurda kaybetmiş‚
Ve bunları hiçbir zaman öne sürmemiş‚
Bunları yitirmekle değil;
Yaptığı işlerle O´nu en sevmeyene bile "Keşke bizde olsa" dedirtmiş bir adam‚
Bir kazma orta yaparken gol attı‚ sonra bir çaylak kaleciyi geçemedik diye hakaret görecek kadar mıydı senin yüreğinde?

Belki benim aklım tutulmuştur‚ belki senin.
Belki sen haklısındır belki ben.
Ama mesele bu değildir artık..
Aramıza artık fikirler değil‚
Nankörlük girmiştir.

Hesabın ince de olsa‚ kabaca da olsa‚
Benim seninle işim kalmamıştır.


Kaynak:  Benimkim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum Yazdığınız İçin Teşekkür Ederiz..